∞♥ K I N D ∆ F N ♥∞
Story Me Buddies



HI!THANKS FOR VISIT.



segmen : AKU NAK JADI BLOGGER FAMOUS


jum join segmen neh :)



SYARAT - SYARAT UNTUK JOIN :


1. Follow blog AINIESEMPOY  ni . (wajib)
2. Tolong like fanpage BUDAK SEMPOY . (wajib)
3. Like sekali sponsor topup INI dan INI  (insyaallah,jumlah topup akan ditambah)
4. Buat entry bertajuk ' segmen : AKU NAK JADI BLOGGER FAMOUS '
5. Copy dan paste banner kat atas tu kemudian backlink ke link entry ni .
6. Dalam entry serta kan detail kat bawah ni :
  • Nama blogger korang ?
  • Jumlah follower yang korang idam/target ?
7. tag 3 orang membe dan pastikan mereka tahu .
8. tinggalkan link entry korang tu di ruangan komen ni .

PERHATIAN : 
1. Blog top referral url ke segmen ni akan dapat topup sebanyak rm10 , so promote lah 
habis - habisan ! (pemenang akan dipilih selepas segmen ni habis)
2. Rajin - rajin lah follow perserta segmen ni ,kata nak jadi blogger famous !
3. Mesti tinggalkan komen di setiap entry blog yang sudah korang follow tu tau
sebagai contoh : ' saya follow sini dari segmen yang sama.

TARIKH TUTUP : 31/5/2012



Nama Blogger : farra ღ
Jumlah follower yang saya target : 400

farra tag : aien , maria , tyra

labels : segmen 


Blogger ! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

trima ksih sudi join segmen ni..tp sory,sy takleh nk follow sebab button kt atas tu error lah..xde button lain ke?

 
Blogger farranadeya said...

sorry . taa tw laa knpe nan blog neh --"

 
Blogger syafiqah said...

hye dari segmen yg same . done follow you , follow back :)

http://jomjoingiveaway.blogspot.com/2012/05/segmen-aku-nak-jadi-blogger-famous.html

Jom join sini jgak !

http://jomjoingiveaway.blogspot.com/2012/05/simple-giveaway-by-syafiqah-screamo.html

 
Blogger Aifa Annyss Farhana said...

hi, tumpang melancong kat blog kak fara ni jap and nak follow tapi tak boleh. mind to follow back? oh, ya, dari segmen sama.



http://beautifulviu.blogspot.com/2012/05/segmen-aku-nak-jadi-blogger-famous.html

 
Blogger hawa said...

assalamualaikum ::) saya datang blogwalking kat sini ::^ hee, hope sudi balas kunjungan saya :D dari segmen yang sama :p


http://akubencihitam.blogspot.com/2012/05/segmen-aku-nak-jadi-blogger-famous.html

psss ; awk takde follower widget (: macam mana mau follow ...

 

Post a Comment