∞♥ K I N D ∆ F N ♥∞
Story Me Buddies



HI!THANKS FOR VISIT.



study ^^


ASSALAMUALAIKUM..

hey , selamat pagi ! 

da jam 4.47 a.m .
hee~  
nape tak tido lagy ? farra study lah .

IFS done ! alhamdulillah . syukur sangat dapat jawan dengan lancar :)

sekarang pulun hafal note TAKAFUL pulak . chaiyok farra :D
*mintak minta ape yang dibaca keluar lah nanti . amin~

  beats tengss sebub da dua pagi sudi teman saya :')  . sian awak sampai hilang mase study . tp awak tak kesa uwn kena layan saya sampai 1 jam lbey . hee~ i wish i could have you dear :') sayang awk kawan .





- nak cerita kat kowang *sape tanak tahu , ignore okay -

kowang percaya dengan PELANDUK 2 SERUPA . okay , sumpah farra seram dengar cite uh . 

ex farra yang story : yoe tnga mam at bstand ur,dtg la sowang dax ur.yoe nk pggl,tpi yoe ta brani.yoe pn kol ar.tpi xagkat.paz uh.ype kjar ar.yoe pnggl.dax ur pom paling,ye kap,"eh.buat pew at cni?" yoe kap ar nga mam,yoe tnye ar nk alik da k? ye jwb,a'ah,bas da dtg,dri tadi org duk at sini.nenek alek da.ye uh pergi.

dax ur yang diperkatakan uh adalah FARRA . ye saya . yoe cakap saya budak yang dia tegor kat bustand uh . seram neh . okay , saya betul betul tade kat ganulah. IM STILL BERADA KAT KAMSIS lah .
aigoo , dia jumpe kemba saya . dia cakap semua sebijk , SEBIJIK gile . err --"
tak tw nak percaya atau tak , bila pk memang seram :')

^^nak sangat jumpe dengan owg yang diperkatakan uh . agak agak umur dia n name same tak ? :)^^