∞♥ K I N D ∆ F N ♥∞
Story Me Buddies



HI!THANKS FOR VISIT.



she ! ♥




hey , peeps 
selamat malam ! ♥
malam neh last entry tok beberapa minggu neh
sebub ape ?
sebub farra da na balek ke psis
farra bule unline uwn time farra da beli line wifi kat sane ;)
nty farra update lagy okay .
untuk penutup bulan 12 2011 neh
lot story bout memory :)

neh kedua last story pasal besties 
 she wonderfull gurl ♥
peredaran zaman or tahun neh banyak mematangkan dia ohh
♥ NURSYUHADA BINTI ABD RANI ♥
besties time form 4 and 5
tp mase form 5 lha kteowg rapat 
dia neh pandai
bule kate lam kelas uh dia lha cikgu farra
dia lawa , tinggi , puteh , gigi dia cantik ,senyuman dia chumell ♥
mase form five mang kemane mane sahaja mang ajak ada lha
ta ada , ajak nad
tp mase banyak abeshkan kat ada
sebub mase uh tity adn miena tade 
dowang da ta skola situ
syak pom da jauh sanadd kelas nan farra
jadik ada neh pengganti dowang lha :)

beshh nan ada ,kami satu kepala jugak lha
senang na story nan dia
kate kate dia uwn bule tenangkan aty kita ♥

♥ # ada terimakaseh sebub sudi jadi pendengar aku aw  
minta maap sepanjang kita kenal aku ade saketkan aty kau
halalkan segala tunjuk ajar kau kat aku
memory yg tercipta antara kita 
aku takan lupekan :')
*ececeh , jiwang pulak 
walau ite da jauh skunk , kau poly len , tp still lagy bule jumpe kau :)
aku sentiasa engat kau aw ♥
hope kau success dalam kos kau eh ♥



sayang kau ohh :')


Post a Comment