∞♥ K I N D ∆ F N ♥∞
Story Me Buddies



HI!THANKS FOR VISIT.



she ! ♥




  hey,kowang !
buad pe uh ?
engok tb cite ape ?
hee~
farra nga layan masterchef US sambil update new entry :)

farra na cite sal kawan seterusnyer ! ♥
dia neh same nan tity , jumpe dia uwn pertama kaly jejak kat SMKPandan :)

dia seorang yg kepoh , sporting abesh , chumell sanadd , chuby and cute  ♥
kalau kowang malu na tegor dia , sekejap ja
lepas uh na bule gelak gelak nan dia
cepad selesa bile kawan nan miena :)
haa , da mention uwn name dia
♥ AMINAH BINTI HAIDZIR ♥
gmba dia jap lagy farra tunjuk keh .

kenal dia opcos lha dr tity
sebub dia nan tity satu sekolah sebelom pindah ke SMKPandan neh
dulu dowang uwn cm farra ,
form one skola len , form two da pindah skola len
kteowg ta same kelas mase form two ja lha
then masuk form 3 kami same kelas
farra , tity , miena and sowang lagy syakirah
pasal syak farra cite nty keh :D

soo,kteowg pom duduk lha same same dalam kelas uh mase form three
♥ 3CANGGIH ♥
uh kelas kedua dr lapan :)
*bgge ohh
hehe
kteowg mane mane mang berempat lha,
tp kdg kdg syak tercicir sebub kami unit beruniform same
syak ja len
dalam kelas uh ape pae mang kami berempat
rasenyer tapena ott , time group kteowg berpecah .

to miena . aku sayang kau ketad ketad tw . even kita ta rapat da skunk
kau uwn da sebok nan LI kau kat mersing , aku kat poli
time aku cuty , kau ta cuty
mangda lame ott ta jumpe kau . rasenyer hujung bulan neh setahun ta jumpe kau
rendu aku na engok kawan aku neh depan mate
kau jage drey bek bek
lau ade mase kita akan jumpe
terimakaseh utk segala kenangan yg kau beri
hehe ~
aku just bule doakan yg terbekk tok kau yep
takecare sayang ♥

Mish Miena Haidzir

*neh lha dia . antara kawan ku yg paling chumell 


Post a Comment