∞♥ K I N D ∆ F N ♥∞
Story Me Buddies



HI!THANKS FOR VISIT.



♥ say cheese ♥



uh , keju ? perghh ! . terbaek lol :D


farra mang shuke makan keju .
addict lha jugak .
tp ta sangat ,
cmne uh ?
HAHA .
okay , cmneyh . semua yg keju farra makan .
and satu ja farra ta makan
*tart keju *cheese tart
err , farra ta shuke kueh tart .
mang jarang lha makan .
lau tade sanad kueh laen , barulha melantak tart uh .
hehehe 

gmba uh adalah keju Clawson Stilton Gold yang bertabur emas asli. Harganya mahal ohh, sepotong keju ini dianggarkan £60. kalau RM kita farra ta thu lha bape .

Dengan harga semahal itu, keju Stilton tetap memiliki penggemar tersendiri. Menawarkan kemewahan dan eksklusif, menurut pihak dari Long Clawson Dairy, *adelha perusahaan yang menghasilkan Stilton ( name keju uh ) , orang kaya dan selebriti ramai yang sudah masuk dalam daftar menunggu untuk mendapatkannya. 

Keju mewah ini memang hanya akan dihasilkan secara terbatas untuk perayaan Natal * ataupun dipggil HARI KRISMAS . Terbuat dari Stilton premium putih dengan kombinasi real edible gold leaf dan real gold liqueur, menurut penciptanya keju ini jadi keju paling 'cemerlang' di England. Harganya 67 kali lebih mahal dari keju Stilton biasa. Clawson Stilton Gold ini, ternyata keju Stilton termahal di dunia. Demi menjaga privasi dan eksklusifnya, Janice Breedon, *jurucakap Long Clawson Dairy, merahsiakan siapa saja yang sudah memesan keju mahal ini.

sebub dowang tana nty ade yg curik keju uh . hehe .

*wishh dapat lha makan keju uh . waaaaaaaa . teringin nyerr ;)



Post a Comment