∞♥ K I N D ∆ F N ♥∞
Story Me Buddies



HI!THANKS FOR VISIT.



and change my future ♥




aku menangis , bukan kerana aku memerlukanmu , bukan kerana aku mahu kau kembali padaku tetapi kerana aku akhirnya menyedari aku terpaksa belaja untuk melepaskan kau pergi .

aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar benar percaya bahawa aku boleh hidup tanpamu . aku akhirnya aku dapat menerima tragedi ini . kemudian kau tersenyum padaku dan merosakan segala galanya . aku tewas dan jatuh cinta sekali lagy padamu ! .

soal hati tiada undang undang . apatah lagy paksaan :(




tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih sayang yang lebih ngeri daripada sakit hati .

cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum , sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi .




kenape aku harus mengeluarkan airmate ini ?

soal cinta adalah soal hati . ia juga soal jodoh . manusia hanya merancang tapi TUHAN yang menentukan jodoh kita .

cinta tidak selalu bersama jodoh tetapi jodoh selalu bersama cinta .

melupakan seseorang yang amat disayangi amat sukar .



cinta akan hidup bersama dengan waktu , apabila waktu itu mati , maka matilah cinta itu .

jika kita mencintai seseorang , kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada di sisi kita .


Post a Comment